Tuffa tider...

Hallå!
Det har varit riktigt tuffa tider, både på jobb och skola. Sista veckorna innan föreställning var arbetsdagarna mellan 11- 14 timmar långa. Tror aldrig att vi i personalen har slitit så mycket någon gång förut, men ett 25-års jubileum blev det, tillsammans drog vi hem en vinst åter igen. Men skolan har fått bli lidande och framförallt detta lilla projekt som jag har. Men idéerna är många och fram till efter jul har jag planer på att slänga upp lite tjocktröjor på denna blogg, har skissat på ett gäng nu. Funderar även på att göra denna blogg lite mer privat. 

Detta är ett litet smakprov av vad som komma ska. 
Nu sitter jag och filar på min uppsats om teaterkostymens semiotiska tecken. 
Ha de bäst så länge. 
Kram 
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0